BM besök idag

Idag hade jag tid hos BM kl 8:30. Lite halft efterlängtad tid för det var ju i april sist som jag var där på inskrivning.
Fullgångna 25+0 satt jag där i väntrummet från 8:20. Efter 25 min frågade jag en annan BM vart Berit var och fick då till svar att hon var sjukskriven (!?). Då kommer BM Eva och säger att hon ska ta mig istället. Snällt om någon informerat om detta. Hur som så mättes mage och hjärtljud lyssnades på. BT bra och så även sockret. Ett thyroidea prov togs också.
Nästa besök sker i vecka 29 och då får jag nog Berit igen.

Mår bra i övrigt. Känner mig väldigt väldigt varm dock! Spiiken sparkar mest hela tiden och är ett riktigt litet busfrö.

Dagens siffror:
v 25+0
vikt: +5
Hjärtljud 145
SF 25 cm
BT 110/60
Socker 4,2
HB 119


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0