Förlossningen har ringt

BM Birgitta på Danderyd ringde för en liten stund sedan. Vi har nu bokat in måndag 17/11 kl 8:30 för igångsättning. Trodde vi skulle ha ett bedömninssamtal men BM menade att om jag är mogen kan de lika bra sätta igång mig. Wiiiih nu är det på riktigt liksom. Jag blir alldeles skitnervös och går runt som ett yrt höns här hemma :-)
Glad är jag också förstås. Det är kanske inte exakt vad jag hade räknat men, att bli igångsatt alltså, men nu har vi i alla fall ett slutdatum och jag får föda på Danderyd som vi vill.

Kommentarer
Postat av: Kristina

Hoppas det går bra för er imorgon!! Kram!

2008-11-16 @ 22:19:46
Postat av: Kristina

PS. Jag kallar mig "Snice" på aff

2008-11-16 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0