Trött

En liten trötthet har börjat sänka sig över mig nu. Har mycket mensmol i nedre delen av magen och går jag snabbt i trappor får jag såklart sammandragningar. Inget som gör ont men precis sådär så att det känns och att man vill sätta sig ner.

Tänker börja jobba hemifrån 1 dag/vecka regelbundet fram till ledigheten nu. Mot slutet kommer det troligen bli mer home office. Ska ju försöka stå ut till 31/10 är det tänkt.

Känner att magen spänner på sidorna och att jag blir mätt fort för att sedan bli hungrig igen. Måste tänka lite på vad jag äter nu för jag känner att vikten skenar nu när man dragit ner 25µ på Levaxinet. Är så sugen på godis hela tiden. Detta socker socker socker beroende.

Halsbränna/sura uppstötningar och annat skit som elektriska stötar (!) i högra knät har uppstått. Trevliga små gravidåkommor :-)
Annars så sparkar hon på bra. Varje dag, många gånger....

Föresten borde vi få kallelse till extra ultraljud snart. Vid rutin UL v19 var högra njuren förstorad och man ville kolla dess storlek igen i v32. Har jag inte fått en kallelse om en vecka tror jag att jag får ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0